ainanatasyamohdzambri.blogspot ingin MENGUCAPKAN BERIBUAN TERIMAKASEIH KEPADA YG MELIHAT BLOG INI :D
Daisypath Friendship tickers

Tuesday 1 November 2011

Kami .

Ingat tk semalam tasya ade buad post pasal bola jaring , kamu tahukan tasya happy sebab harini bola jaring , tetapi semua itu tidak berlaku , kerana cekgu ade hal ngn budak darjah 6 . Sape tak sedh kan , tasya semangt gile smlm , bile tasya tahu tak jadi , tasya bengang . pas2 ajak Athirah , Amal and Fariha . nasib baik dorng nk enjoy aku ngn tiera jalan2 satu sekolah , darjah 6 kn tk der . Happy arr , tapi ,hati bengang . Sebelum niyh tasya mne rpt ngn Farihah And Amal . Tibetibe je , kiteorng terserempak , lagipon Amal lari dri kawad . Kiteorng rehat awl lah . Kiteong lepak kt Blok B ats sekali , Semua orng main jer , Cikgu tk masok . Sape tk suruh cikgu masok . Kiteorng enjoy lah , haha . sampai waktu rehat la, Lps rehat aku lepak ngn Irdina . Irdina Affandie . aku tgk dy duduk sorng2 , aku join lah . kiteorng menyemak kt latihan kawad kaki . Padahal tk masok pon , Cikgu tanyer kamu masok aper ? kami jadi penonton . Cikgu kate ouh . Pas2 nabila suruh aku tolong die , jerit untuk Puteri Islam , padahal aku pengakap . Menyemak jer , PAS2 aku pegi tengok futsal , sampai waktu balik . Byebye :D









No comments:

Post a Comment

 
Thanks For Reading , Sorry kalau anda terasa . Chill :D